Sportlov :)

Tjolahopp :)
Så var det sportlov då. Har varit ner till älsklingen i Avesta i helgen och nu är vi här. Han sitter o spelar spel med min familj nu så jag passar på att skriva lite. Jag borde egentligen skriva på min engelska uppsats men jag orkar inte :P Det får bli lite senare, kanske imorrn. För övrigt är jag ganska trött, har blivit rätt sent dom senaste dagarna. Längtar oxå efter lite umgänges ombyte men det får vänta till Royal Rangers årsstämma om drygt två veckor. Då bär det av mot Linköping och träffa trevligt folk :) Ser fram emot det! Gillar att träffa mina kompisar i blå-gula kläder :) Det känns dock som två mycket långa veckor men det ska man nog klara av. Sportlovet är ju helt klart nice så ;) Nu ska jag ta o dra ut i köket och sociala mej med dom andra, vi hörs :)
Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer
Postat av: frida

- bra. sovit gott inatt? :)

2011-03-03 @ 08:53:42
URL: http://fridafotoo.blogg.se/
Postat av: Emma

Jodå, sovit hos min älskling så det duger ;) Har du sovit gott själv? :)

2011-03-06 @ 22:14:24
URL: http://emmalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0