Samhällsprogramet? :P

Hej!
Ibland undrar jag varför jag går SP... Jag tycker varken om samhällskunskap eller historia :P Visserligen är den väl en bra bred linje att gå men iaf ;) Hur som helst, jag skulle aldrig byta för jag verkligen ÄLSKAR min klass! Dom är helt underbara <3 Om en vecka är jag i Ungern... Det känns som om tiden går fort nu. Är jag redo att åka? Ja, såklart jag är men jag börjar känna nervositeten krypa men det är ingenting emot vad jag kommer känna innan vi ska landa i Budapest... "/ Det här kommer vara det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv! Det som är mest pirrigt är nog språket. Dom kan ju inte alls engelska på samma sätt som vi kan. Fast det kommer nog inte bli något större problem, man kan ju alltid använda sej av kroppsspråk, det funkar alltid ;) Det blir jobbigt om man glömmer något hemma bara... Men saker går väl och köpa i Undern oxå om det är något så viktigt ;) Fick förresten mitt EU sjukförsäkringskort idag :P kan ju vara bra att ha om man blir överkörd av det galna traffiken :P Okej, det där var ett lågt skämt... ;) Så länge man inte glömmer det, servicekortet med försäkringsnummret eller passet så klara man sej ;) Kan ju vara bra att ha med sej lite... forinter, som pengarna heter i Ungern, oxå men ;) Nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra, typ smsa med min älskade Johannes eller något liknande :P
Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0