Plugg, plugg, plugg...

Hej.
Är det någon mer än jag som känner att gymnasiet består av galet mycket plugg, plugg och plugg? Visst, det är väl därför man går gymnasiet, för att plugga och lära sej saker men iaf, måste det vara så galet mycket? Känns lite övermäktigt ibland... Jag har t.ex. en hel hög övningar på spanska och dessutom 68 glosor utöver det tills på torsdag, känns lite mycket... Men aja, man ska väl inte klaga, man lär sej väl förhoppningsvis något ;) Får man ju hoppas iaf :P Idag har jag tittat på "The Hills Have Eyes", sjukt äcklig film men har dock sett värre ;) En sak kan man ju säga, man vill inte vara i deras ställe :P Imorrn bär det av till kyrkan för en trevlig gudstjänst i Pingstkyrkan :) Sen är det väl bara att åka hem och plugga igen, eller kanske inte :P Jo, lite ska jag nog göra men jag vill kunna ta det lugnt oxå när man väl har helg :) Nu är det bara en vecka kvar och sen bär det av mot Linköping med Royal och Spejarna :D Ska bli så otroligt kul, längtar! Annars har jag väl inte så mycket inplanerat för veckan ;) Ska med klassen till tingsrätten och kolla på rättegång på onsdag, det ska bli intressant. :) Sen är det väl bara umgås med vänner i skolan som gäller, och såklart gå på alla lektioner ;) Vi hörs!
Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, allt pluggande tar aldrig slut! Tredje året känns nästan omöjligt!

Kommer man efter är det kört, går typ inte att hinna ikapp... :P

Men lär sig nått gör man alltid! :D

2011-03-13 @ 18:15:48
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis ;) förstår att det är jobbigt men ni har det iaf avklarat sen. Jag har två hela år kvar... :P

2011-03-13 @ 21:26:24
URL: http://emmalanden.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan Emma!

Idag har jag skapat en ny blogg,

det är ju jätte kul att blogga=)

Har du haft det bra i skolan?

Kramisar från din älskade syster

Lovisa

2011-03-14 @ 16:10:28
URL: http://lovisalanden.bloggo.nu
Postat av: Emma

Jag har haft det jätte bra :) Har visserligen bara haft en lektion men :P Kram från din kära storasyster Emma <3

2011-03-14 @ 16:18:37
URL: http://emmalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0