Alkohol

Hejsan ;)
Nu tänkte jag dela lite tankar kring alkohol...
Varför dricker man? För att lugna ner sej? För att kunna slappna av? Finns det inte betydligt bättre sätt att göra det på? Hyr en film, ha det mysigt i soffan en kväll istället. Åk ut med vännerna och bowla, just då slappnar du kanske inte av men sen när du kommer hem gör du det och kan njuta av det till fullo. När du har druckit vaknar du med en jobbig baksmälla dagen efter och du kanske inte ens kommer ihåg vad du gjort kvällen innan eller så ångrar du något du aldrg skulle ha gjort annars... Varför blir det så att om man är ute med ett gäng vänner och skrattar och har kul utan alkohol så tror alltid folk att man har druckit. Är det något förutbestämt att man ska dricka för att kunna ha roligt? Ge mej en bra anledning tilll varför man ska dricka så kanske jag kan ändra min uppfattning i den här frågan.
Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker du har rätt!

Jag och mina kompisar har jätte roligt när vi leker, imorron fyller jag 11, det ska bli så otroligt kul!

Kran från din 10 åriga syster<3<3<3<3

2011-04-27 @ 12:43:25
URL: http://lovisalanden.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0