24 7...;)

Hejsan ;)

Vet ni? Våran generation kallas för 24 7 generationen och vet ni varför? För att vi är den första generationen som går att få tag på 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Är inte det helt galet! Jag är själv sån att jag knappt lämnar min mobil ur sikte, men jag sover iaf på natten. Det är inte så att jag hela natten ligger på helspänn och väntar på sms. Många gör nog det... Undra hur allt skulle bli om alla telefonnät skulle kracha, halva Sverige skulle typ få panik. Jag skulle nog vara en av dom skrämmande nog... Vi har pratat om det här på idrotten idag och därför var det det som låg överst i mina tankar ;)

Alla har vi nog känt kärlek till någon här i världen och förmodligen mer än till en människa. Själv älskar jag min Johannes mer än någon annan men jag har oxå andra jag älskar nästan lika mycket men på ett annat sätt. Min familj såklart men nu syftar jag mer på vänner. Jag har både tjej- och killkompisar som jag nästan skulle kunna göra vad som helst för. Sånna som man bara vill hålla nära sej när man vet att dom mår dåligt eller om man själv känner sej ensam. Jag har ytterligare en kärlek och det är den jag får från Gud. Det är den kärleken som gör att jag kan älska en annan person så otroligt mycket. Jag förmedlar kärleken från Gud. När jag träffar mina vänner som delar min tro eller kanske till och med personer som jag inte känner men som jag vet tror på samma sak som jag, då kan jag nästan vara kompis med dom redan innan vi träffas första gången. Jag vet liksom redan saker om dom. Jag vet ungefär vilka värderingar dom har och vad deras tro betyder för dom och för många andra. När jag träffar mina kompisar inom Royal som jag träffar väldigt sällan är det som om vi har känt varandra för alltid fast vi bara träffats några gånger. Jag inbillar mej att det är för att jag vet vad dom ungefär tycker och så har dom ju samma intresse som jag inom Royal.

Den kärlek jag känner för mina vänner är unik och jag skulle aldrig vilja någon av dom vänner jag har och även dom jag inte har än, något ont. Jag älskar dom alldeles för mycket, vill bara dra in dom allihop i en bamse-kram <3

Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0