05.20 xD

Go'morron världen ;)

Jaha, så vaknade man 05.20 imorse då, är nog min nya framtids vana xD Eller kanske inte :P Gick inte och lade mej direkt tidigt igår och så upp såhär tidigt idag, kommer nog vara ganska trött skulle jag tro ;) Det kommer bli en utmaning med tre och en halv timmes samhällskunskap... ;P

Finns det något vackrare än att se någon du älskar sova?
Bara se dom ligga där alldeles avslappnade,
kanske med ett litet leende på läpparna.
Är det inte underbart att ha någon du tycker om i tankarna när du somnar?
Sover man inte så otroligt mycket bättre?
Att känna värmen från någon innan du somnar,
att vakna med en arm runt sej och någon som viskar:
Jag älskar dej på morgonen.
Den käleken går inte att beskriva.
Det finns inte så starka ord.
När du vaknar hemma själv och har ett sms på din mobil som nästan får ditt hjärta att stanna.
Känslan av att ligga på kvällen i sängen och bara vänta på att han ska svara.
Och när han svarar så kan du le hela natten.
Hur många gånger har man inte somnat med mobilen i handen?
Sen när du träffar denna person och ser honom i ögon så ler ni båda två med hela ansiktet
ni vet hur mycket ni har saknat varandra,
det finns inga ord...

Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0