Vännen min...

Har ni någon gång kännt att ni vill skydda en vän från att bli sårad? Det har jag. Jag har just nu i detta ögonblick en vän som är tillsammans med en person som jag tycker är helt olämplig för henne/honom. Jag vill att hon/han kämpa för att det ska hålla men samtidigt så har jag en sån här olustig känsla att det inte kommer hålla så varför lägga ner så mycket energi på att försöka få det att hålla någon månad till? Det är så svårt att veta vad man ska rekomendera "/ Jag gillar verkligen den här kompisen och jag vill verligen allt gott för henne/honom så jag skulle så gärna vilja kunna förutspå vad som ska hända så att hon/han slipper bli sårad och ledsen... Jag känner att hon/han är värd någon bättre, någon som verkligen uppskattar henne/honom på riktigt och älskar henne/honom av hela sitt hjärta. Är det för mycket begärt att man vill det för en av sina bästa vänner? Hjälp mej, vad tycker ni att jag ska göra?

Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer
Postat av: amalia

vad gäller detta så är det nog bäst att bara låta det vara.. eftersom det är han/hon som måste avgöra själv vad som känns rätt. och inte behöva höra en massa second opinions från andra som egentligen inte ens vet hur den här personen har det.

2011-02-24 @ 16:44:10
Postat av: Emma

Det kanske är så men jag vill iaf hjälpa henne/honom. Jag tänker inte bestämma något men jag tänker iaf stötta och hjälpa honom så mycket jag kan :)

2011-02-24 @ 19:24:01
URL: http://emmalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0