Nu så..

Hejsan :)

Jag tänkte jag skulle ge det här bloggandet ett försök. Jag har aldrig gjort det förut men det kan ju inte vara så svårt. :) Jag tänkte att jag skulle skriva om lite egna tankar kring olika saker och så men först lite info om mej: jag är en tjej på 16 år och går första året på Stiernhööksgymnasiet samhällsprogrammet i Rättvik. Jag lever i en kristen familj och tycker om att vara i kyrkan. Jag har nyligen förlovat mej och längtar efter att få skaffa egen famlij men det måste ju vänta några år. Jag är med i Royal Rangers som är en scout-organisation i pingstkyrkan och jag älskar att vara ute på läger med dom och träffa andra ungdomar som delar mitt intresse för natur och tro. I sommar ska vi iväg på ett internationellt läger som heter EuroCamp och det ska vara i Le Havre i Frankrike. Det ska verkligen bli jätte roligt. :D Inom Royal är jag med i ett så kallat ungdomsråd som heter Spejerna och det är bland det roligaste jag vet att umgås med dom på olika platser i Sverige :) Senast var jag med dom i Borlänge och vi planerade olika aktiviteter och spelade laserdome. Det var otroligt mycket roligare än jag trodde :)

Vi hörs senare,
kram från Lilla Jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0