Fiske

Hej...
Idag ska jag och mina klasskompisar ut och fiska på oresjön uppe i Furudal. Det ska bli jätte kul men vet dock inte vad jag ska göra om jag får en fisk, det är liksom inte riktigt min grej :P Det blir mycket ute den här veckan, skridskor och skidor igår och fiske idag. Resten av veckan tänker jag nog vara i säkert förvar inne ;)
Är det någon som någon gång har känt sej helt värdelös i skolan? Det har jag, i ett ämne. Spanska... jag har läst det i fyra och ett halvt år och jag tycker att jag borde kunna lite vid det här laget. Nog kan jag saker men jag har väldigt svårt att få fram det och använda det till att bygga meningar. Det är jobbigt och har gjort att jag har tappat intresset för spanska. Kanske får jag för svåra uppgifter som gör att jag inte kan göra något istället för att göra enkla saker och lära sej någonting, men det är ju inte jag som är lärare så jag har ju inget att säga till om. I alla fall så ska jag stå ut i ett och ett halvt år till men sen ska jag inte plugga nå mer spanska i hela mitt liv (tror jag i alla fall :P).
Nu ska jag gå och packa och klä på mej färdigt och sedan bär det av ut på isarna :)
Ha det bra idag ;)

Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0