Hemma igen :)

Hej ;)
Nu är jag tillbaka efter en helt otroligt underbar helg med min älskade Johannes och hans familj .D Trivs så otroligt bra med dom! Imorrn blir det skola igen och på onsdag morgon blir det Ungern! :D Ursäkta att jag tjatar men det ska bli så otroligt kul och jag är verkligen jätte taggad och jätte nervös så det tar upp mycket plats i mitt huvud ;) Jag är helt galet trött också så jag ska nog när som helst gå och lägga mej och läsa lite och sen sova :) Ska ju trots allt orka skolan imorrn ;) Måste börja packa imorrn så man kan gå igenom allt några gånger så man inte missar att ta med sej något viktigt, typ pass xD skulle bli lite jobbigt då :P men men, nu ska jag gå och byta om och sova. Orkar inte mer :P
Kram från Lilla Jag <3

Kommentarer
Postat av: moa-silen

HEEj BRA BLOGG!!!

2011-05-09 @ 10:39:12
Postat av: moa-silen

Jag e blogg lös!!!!

2011-05-24 @ 10:46:51
Postat av: Anonym

länge sen du skrev nu...

2011-05-27 @ 18:19:21
Postat av: Lovisa

Varför skriver du alldrig???!!!!!!

2011-06-23 @ 14:21:16
URL: http://bbvvffaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0